söndag 30 oktober 2011

Idag ville familjen Johansson göra en utflykt och grilla korv. Utflykten blev väl ca 50 m lång. De ville grilla ute hos oss.
Här äts det korv och Zenna håller stenkoll på om någon tappar något.

Pepsi knyckte korven ur handen på Alvin. Tyvärr såg jag inte när hon gjorde det, så jag hann inte bromsa henne, och det var väldigt så fort den korvbiten försvann ner genom halsen. Hon fick en ordentlig tillsägelse plus att jag rotade lite i munnen på henne, mest för att hon skulle fatta. Efter det satte hon sig där hon sitter på bilden och där satt hon ganska länge och skämdes (hoppas jag).
Zenna tyckte att hon kunde slicka Alvin ren om munnen.

Efter korven tyckte Josefine att det var gott med en joghurt. Medan hon satt där så sa hon plötsligt: Jag tycker om hundar. Det gör båda barnen. Alvin brukar gapa när hundarna pussar honom i ansiktet, då tycker han att han pussar tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar