tisdag 27 november 2012

27 november

Janne håller på och löser mitt bloggproblem. Han fixar en ny blogg åt mig. Det kommer en länk till den på denna sidan, när det är klart. Tills vidare skriver jag utan bilder.
Vi tränar lite då och då på bollen. Samma där, att jag måste stänga ut den som inte tränar, annars skulle jag ha båda på bollen samtidigt och det går ju inte. Så kul, tycker dom att det är.
Dom börjar bli ganska duktiga på att hålla balansen nu.
Vi har gått igenom nästan alla rallylydnadsskyltarna nu, med alla moment gjorda på båda sidor om mig.
Kenzo är riktigt duktig, men visst är det några moment han behöver träna mer på.
Zenna behöver träna mer på min högra sida. Hon har fattat att hon ska gå på höger sida, men hon går gärna för långt ifrån mig och hon behöver träna mycket på svängar på den sidan. Hon vet hur hon ska göra (efter klossträningen), men hon måste få in mer flyt i det.
Det positiva är att jag har sett att båda kan alla skyltarna, så det är inget som behöver tränas in från början.
Allt ska filas till, så att det blir flyt i det och ser snyggt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar