torsdag 26 juli 2012

26 Juli

Jag har faktiskt inte haft tid att blogga. Ni får ursäkta, men vi har hälsat på våra goda vänner Hans och Leena, med dottern Sara. Våra hundar skulle nog ha sagt att dom hälsade på dessa skönheter:
Daisy och Cindy.
Kvällarna blev sena (eller tidiga, beroende på hur man vill uttrycka det).
Det blev en jättehärlig kvällspromenad vid havet.
Månen var uppe...
... samtidigt som solen gick ner.
Janne tog bilderna, för jag höll en bångstyrig Kenzo, som bara hade en enda sak i huvudet. Han ville till Zenna, för hon höglöper nu.
Idag åkte vi vidare mot Kristianstad. På vägen dit fanns en vägskylt, som vi inte är vana att se:
Vi såg inga vildsvin, det kanske var lika bra det.

Jag har inte tränat något med hundarna på några dagar nu, för i alla fall Kenzo har inte huvudet med sig. Jag hoppas att det värsta löpet är över tills vi ska tävla i Torsås på söndag.

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra av er , jag var nästan lite orolig , jag kollar ju varje dag , vad ni gör för kul. Kan förstå att Kenzo vill besöka Zenna , det skulle nog vara roligt.Ha HA
    Hoppas det går bra på nästa tävling , väntar med spänning , du måste lägga in resultatet innan månd fm , då åker vi till Okome , som du vet är jag data lös där Kram på er I-M & Tom

    SvaraRadera