lördag 21 juli 2012

21 Juli

Igår jobbade jag hela dagen, men när jag kom hem vid 19 tiden hade jag semester. Allt var packat och färdigt sen innan, så kl 19,30 startade vi resan.
Janne var ute och rucklade lite på elkontakten, för det var lite dålig kontakt.

Vi körde till Varberg, för jag skulle tävla där idag. Det är skönt att vara på plats, när man tävlar på förmiddagen.
Vi träffade också en massa goda vänner. Det var Ing-Marie och Tom med Athos, Anki och Bengt med Ture och Rambo, Sylvia med Smilla, Ulrika med Quattro och folk som man tävlat tillsammans med innan.
Jag startade som nummer 1 med Kenzo. Jag strulade till en vänstersväng med honom, så vi förlorade 10 poäng, men vi fick i alla fall 87 poäng, så jag är jättenöjd.
Här gör vi stegen bakåt.

Zenna var seg idag och strulade i momentet med stegen bakåt. Jag är inte riktigt säker på vad som blev fel, men jag tror att hon satte sig när hon inte skulle sitta, säkert mitt fel, 10 minuspoäng. Ändå fick vi 86 poäng, så gissa om jag var nöjd.
Här är hon ganska uppmärksam i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Grattis till fina resultat:)

    SvaraRadera
  2. Det är det ,jag säger , träning ger färdighet, det såg jättefint ut , så du ska vara nöjd , vilket jag vet att du är
    Tack för en TREVLIG dag Kram I-M & Tom

    SvaraRadera
  3. Tack för grattisarna och tack allihop för en jättetrevlig dag! Jag är som sagt supernöjd med resultaten.

    SvaraRadera