söndag 20 maj 2012

20 Maj

Nu har vi kommit hem från rallylydnadstävlingen i Falkenberg. Den gick superbra.
Kenzo 100p
Zenna 89p

Kenzo´s poäng är inte mycket att orda om. Jag är jätteglad, jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att vi skulle få full poäng.
Zenna fick jag verkligen jobba med, för att få henne med mig. Denna gången gjorde jag i alla fall inte bort henne, med att gå fel.

Det är inte ofta man får stå på pallen, så det var en härlig känsla.
Här hade jag precis tagit emot poängpapperet och är på väg mot prisbordet.
Tom och Athos.
Vi träffade våra vänner Tom och Ing-Marie också, med Athos, och även Sylvia med sina tre schnauzrar.
Ing-Marie, jag och Athos. Jag får en puss bakom örat, medan jag pluggar banan.
Janne, Tom och Ing-Marie.
Tack så jättemycket för fikat. Det får bli vi som bjuder nästa gång!

5 kommentarer:

  1. Ett jättestort GRATTIS till de 100 poängen och RLDN med Kenzo:) Även ett stort Grattis till Zennas 89p och RLDN. Snyggt jobbat.

    SvaraRadera
  2. HURRRRRRRRRRRRA !!!!!!
    JÄTTE GRATTIS, så kul , det var väl det jag visste , att din envisa träning , ger resultat.
    Så är det ju alltid lika kul att träffa er ,så hade vi tur med vädret , solen sken , kunde inte vara bättre , Kram I-M & Tom

    SvaraRadera
  3. Tack för allt grattis!!!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS MAMMSEN!!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Tack o kram tillbaks!

    SvaraRadera