måndag 9 april 2012

9 April

Jag kunde inte låta bli att gå ut och måla slut på den rosa färgen, när jag kom hem från jobbet, så nu är värpredet målat två gånger. Hoppas höns gillar rosa! Jag målade också taket en gång till. Nu har jag kvar att måla taket på insidan också. Jag gör det för att eventuella kvalster ska ha svårare att gömma sig i ojämnheterna i materialet.
Hundarna var med mig ute trots att det regnade. De vill ju alltid gå med mig vart jag än går. Det regnade och var kallt och ruggigt, så jag tog på dem täcken, t o m Kenzo fick täcke på sig, det brukar han aldrig ha, men jag tror att han tyckte att det var skönt, för han protesterade inte.
När vi kom in, fick dom hoppa genom ringarna en stund, det tyckte dom var kul, särskilt när dom fick bitar av överblivna varma mackor, som träningsgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar