fredag 17 februari 2012

17 Februari

Idag slutade jag jobbet tidigt, så jag hann ta en långtur med hundarna. Det var 5° varmt när jag kom hem vid 16-tiden och fåglarna kvittrade. Det är ju nästan så att man får vårkänslor. Nackdelen är att man vet att vi ska få snö i morgon.

Det är verkligen härligt att få se solen, även om den är på nedgång. 


Spår av något djur som har gått tvärs över dammen.
Inte lång stund kvar innan solen går ner.

Jag skulle för skojs skull ta en bild på de här torra grässtråna, när Kenzo plötsligt dök upp och körde in huvudet mellan dem. Ja ja, det ska ju markeras, både i tid och otid också.
Janne hade tydligen vårkänslor, för han gick ut och grillade. Kenzo och Zenna jagade varandra runt grillhuset. Här syns dom i full fart. Dom hade sån fart att jag lyckades bara fånga dem på en enda bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar