lördag 11 februari 2012

11 Februari

Ing-Marie, du hade rätt! Jag svarade bara Hm på din kommentar, för jag ville inte erkänna just då att du hade gissat rätt. Färgen är riktigt skarp cerise. Jag tycker själv att det är ganska häftigt, men jag vet att inte alla gillar den. Men som Janne sa: Det är ju min skrinda.
Jag hade tänkt sätta ihop den innan jag visade den, men jag tror att färgen behöver hårdna lite mer innan och nu tyckte jag att det var på tiden att visa den.
Pepsi tittar intresserat på när jag bakar kakor.

4 kommentarer:

  1. Jag kände detta på mig , jag skrev ju att det känns som ROSA ,när du sen skriver Hm , blev jag ännu säkrare , att jag träffat mitt i prick . Den Är HÄFTIG , den behöver inga reflexer
    Inatt har vi fått lite snö , så Athos hade snöbollar med in , så det blev fotbad ,enkelt sätt att tina upp bollarna, Ha det gott Kram I-M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul att du tycker att den är häftig. Det är faktiskt fler som tycker det.
      Vi har också fått lite snö, som hundarna drar in. Det är i alla fall bättre än lera.
      Kram

      Radera
  2. Åh, så läckert!!!!!

    SvaraRadera