torsdag 6 oktober 2011

Jag tänkte att jag ville ha ett par hundbilder till bloggen idag, men vi har inte gjort något speciellt. Därför tog jag bara kameran och skulle gå runt och ta en bild på varje hund och se vad var och en gjorde just nu.
Zenna låg i soffan i hundrummet. Pepsi då? Hon var inte hos Zenna, kunde hon vara i TV-rummet? Nej, det var hon inte.

Jag mötte henne när jag var på väg till köket för att leta där. "Är det träning på gång kanske", undrade hon.
Då hittar jag nog Kenzo antingen i köket eller hallen. Ingen hund... Jag letade igenom alla rummen igen... fortfarande ingen hund. Men, han måste ju finnas nånstans, jag visste ju att alla var inne.

Här hittade jag honom, i stora rummet, där de inte får vara. Den rackaren. Alla tre vet att de inte får vara där inne. De har så mycket plats att vara på, så ett rum kan vi ju få ha fritt från hundhår. Visst kan de gå in några steg ibland och se väldigt frågande ut, "får vi komma in"? Men de är för det mesta väldigt duktiga på att låta bli. Nu hade han ju inte bara gått in, utan t o m lagt sig tillrätta under bordet. "Ingen hittar mig här, eller..."

2 kommentarer:

  1. Ja,och han gick in igen, med då såg husse det.
    Hoppas att det fungerade bra att göra en kommentar denna gången!

    SvaraRadera