fredag 28 oktober 2011

I morgon ska vi göra våran första officiella rallylydnadstävling. Jag ställer upp med alla tre hundarna. Det känns lite pirrigt, risken är att jag gör bort mig på banan genom att göra fel. Det gjorde jag ju sist, men då kunde jag skylla på att jag bara hade tränat i 14 dagar. Nu har jag inget att skylla på. Nej, nu måste jag tänka positivt. Jag har tränat ganska mycket och gått banor utan hundar och pluggat skyltar, så jag ska klara detta. Jag ska göra så gott jag kan, sen får det gå som det går (det gör det ju i vilket fall som helst).
Hundarna går och är träningssugna, men jag sa åt dom att det blir ingen träning idag, för ni ska vara riktigt sugna på att få tävla i morgon. Den som är mest misslynt över detta är Pepsi. Hon skäller på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar