tisdag 9 augusti 2011

Nu är vi tillbaka i Mellerud, på Kerstins camping.
Janne sitter vid datorn och skriver i sin "Refextioner". Jag och hundarna har precis kommit tillbaka från en promenad och de springer lite ut och in i husvagnen.

Jag tog några bilder från Frykensjöarna:
Vi stannade enbart för att ta lite bilder, för det är väldigt vackert där.

På andra sidan vägen tornade denna bergväggen upp sig.

Förresten, så har jag glömt att berätta om en liten episod uppe bland fjällbjörkarna. Vi körde där på vägen, sakta eftersom vägarna var både smala, krokiga och väldigt gropiga och gungiga. Rätt som det var, fladdrade det till på höger sida av bilen. Vad var det, frågade Janne? Jag kände igen det, för det har hänt en gång innan. Husvagnsspegeln, sade jag. Den flög av. Bandet, som höll den hade gått sönder, så vi har åkt med bara en spegel ända hit till Mellerud. Det fick bli en tur till husvagnsförsäljaren här.


Pepsi står i husvagnsfönstret och tittar på mig, nu när jag skriver.

2 kommentarer:

  1. Shit, nu har ni nyaste och värst husvagnsspeglar också... Attans!

    SvaraRadera
  2. Hej , det verkar som resan har slutat här , tack för trevlig info och underhållning I-M R

    SvaraRadera