onsdag 21 november 2012

21 November

Det blev ingen fogning av golvet idag, för det var inte torrt än. Inget att göra åt, jag passade på att baka några julkakor istället.
Bland annat Nonstopkakor.

Sen har jag länge tänkt att jag måste planera träningen av hundarna. Jag tränar ju på måfå lite vad jag kommer på behöver tränas, med den påföljden att jag missar vissa saker.
Nu tog jag fram skyltarna och går igenom allt från början med varje hund. Jag kollar med hunden på både vänster och höger sida om mig och skriver upp vad som behöver tränas mer.
Det tar tid att göra det, men vi tjänar nog på att göra så. Än har vi inte gått igenom riktigt alla skyltarna i nybörjarklassen, men det är ju många skyltar där. I de andra klasserna tillkommer ju inte alls så många.
Zenna pausar efter att ha gått igenom mer än 20 skyltar, men vi kanske tar några till lite senare i kväll.

6 kommentarer:

  1. Ja, det blev kanske lite mycket på en gång.

    SvaraRadera
  2. Då sover hon gott sen ;)
    Ser fram mot julfika längre fram :))

    SvaraRadera
  3. Lite besviken på kakorna, de blev hårdare dagen efter.

    SvaraRadera
  4. Du får ta vägen här förbi och smaka!

    SvaraRadera