fredag 12 oktober 2012

12 Oktober

Zenna är pigg som en lärka. Hon måste koppelrastas än så länge, annars skulle hon fara runt så att såret skulle gå upp, så pigg är hon. Såret ser torrt och fint ut också, det var bara igår jag fick torka lite fukt på det.
Det är sytt med stygn, som löses upp av sig själva, så vi slipper ta bort dem, det är ju smidigt.
Hon brukar sova vid mina fötter, men efter operationen, ligger hon tätt invid mig. I morse när jag vaknade låg hon i knävecken på mig och strax innan jag gick upp låg hon på mig. Hon har ont innan hon får sin tablett, så hon vill väl ha tryggheten av att vara nära.

2 kommentarer:

  1. Härligt att det gått bra , ja, hon måste vara försiktig så inte det blir något dumt , men det håller säkert " matte" efter . Kul att hon är så pigg , nu är det bara att hoppas att resten är lika kul Kram från Halmstad

    SvaraRadera