lördag 2 juni 2012

Den här "Isbarkycklingen" har jag undrat länge över. Den har vuxit mycket fortare än de andra Isbarerna och den har liksom inte sett likadan ut.
Jag har frågat den, vad det ska bli av den, men naturligtvis inte fått något svar. 
Den har ju inte fått riktiga vingpennor och idag satt jag och jämförde den med Silkeskycklingen.
Helt plötsligt stod de bredvid varandra och då såg jag det... de såg ju likadana ut. Istället för stjärtfjädrar har båda två en ulltuss, och på huvudet kan man ana att det blir en ulltuss så småningom.
Jag fick alltså bara med mig två Isbarkycklingar, om det nu är det, och så fick jag två Silkeskycklingar och två Araucanor.
Jag tror att de här småttingarna blir väldigt fina så småningom. Så nu när jag ändå har dom, så hoppas jag att det är hönor, så att jag kan behålla dem, men det vet man ju aldrig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar