onsdag 8 februari 2012

8 Februari

I helgen blir skrindan färdig. Jag har bara kvar att måla ovansidan en gång till nu.
Som jag har talat om innan, så tränar jag ju Pepsi i att hämta saker som man tappar. Innan har jag bara tränat med prylar, så i kväll tränade vi med en handske och en mössa.
Först tittade hon bara på handsken, men fattade snart vad hon skulle göra. Det var bara det att hon kunde inte låta bli att "döda den". Hon ruskade rejält i den. Det kanske inte är så lyckat alltid, men jag kom på att om hon var tvungen att hoppa upp i knäet på mig och avlämna den där, så var hon så koncentrerad på att hålla och hoppa samtidigt, så hon glömde bort att döda den.
Mössan gick lika bra. När hon kom med den i munnen och skulle hoppa, så tänkte jag att hon kanske snubblar med den i hoppet, men det var för sent att avbryta då. Som tur var, så var det inga problem alls för henne. Hon gjorde det glatt flera gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar