söndag 19 februari 2012

19 Februari

Pepsi har flyttat...
hem till Leif och Ing-Britt. (Leif är Jannes bror) Orsaken är att Pepsi och Zenna inte kommer överens.
Här undersöker hon en av sina nya sängar. Hon har fått alla sina saker med sig, så hon kan välja att använda sin "egen" säng om hon vill. De här sängarna har tillhört deras tidigare papillon, så dofterna sitter kvar. Jättespännande tyckte Pepsi.
Att komma hem utan Pepsi kändes förfärligt tomt, och Kenzo och Zenna sprang runt och letade efter henne. Samtidigt känns det väldigt bra, för vi vet att hon får det jättebra här.

9 kommentarer:

  1. Det kommer bli jättebra för henne :)
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör det. Det är det man får tänka på, när man saknar henne.

    SvaraRadera
  3. Hej det var tråkigt att Pepsi flyttat , men det är nog bäst så , förstår jag , man kan inte 2 hundar som inte är överens , det tär på mycket, så detta blir säkert jättebra , att komma till kända människor + ( att bröderna är lika varandra )
    Kram I-M

    SvaraRadera
  4. Det stämmer som du säger, att det tär på både oss och hundarna. Hur tråkigt det än är att behöva lämna bort henne, så är vi innerligt tacksamma att hon får ett hem där vi vet att hon får det jättebra.
    En sak är säker, det blev fasligt tomt efter henne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. DEt kan jag förstå att det är tomt , jag tycker jag känner det oxå , men som du säger , ni vet att hon har det bra, vilket är A och O
      Säg till janne att han får låta skägget växa ,så blir bröderna ännu likare ,nej förresten , han är nog bäst utan

      Radera
    2. Jo, jag kollade det här med skägg. Men inte blev man vackrare av det inte.

      Radera
    3. Nej , det är bäst, du är, som du e

      Radera
  5. Det tycker jag också

    SvaraRadera