söndag 11 december 2011

Lite från promenaden:
Det är bara lite snö kvar efter allt regn som har kommit.

Det är svårt att se, men det är is på dammen nu.

Jag tog en bild på lite lavar.

Här är en annan sort, som är röda i toppen.
Vi gick genom skogen på hemvägen. När vi närmade oss hemma ville hundarna fortsätta genom skogen istället för att gå vägen hem, som jag hade tänkt att vi skulle göra. De var väldigt ivriga, så vi gjorde så. Jag var lite nyfiken på varför de var så ivriga, men när vi var nästan hemma, så hörde jag traktorn. Det var Jonas, som var i farten. Hundarna hade hört traktorn långt innan jag hörde den. Här är det stängsel för deras getter, så vi fick vända och gå ut på vägen i alla fall, för att komma hem, men hundarna älskar att gå genom skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar