torsdag 3 november 2011

Jag gjorde som jag sa och letade fram det korta kopplet, sa till mig själv att "nu skärper du dig och tänker på vad du gör!"
Jag fick med mig Janne ner till planen och han hade både filmkamera och min vanliga med sig. Nu var han minsann på allerten, tänkte väl att han skulle visa mig svart på vitt hur jag drog i kopplet.

Det ser väl bra ut? Inget drag i kopplet där inte.

Skärpning!!! Så gott som sträckt, aj aj aj!!!

Såja, något bättre!

Så där ja, så ska det se ut.
Jag höll bara i öglan, det var bara det att vid ett tillfälle snubblade Pepsi över kopplet. Jag hoppas att man inte får avdrag för det, men skulle vi få det så tar jag det med glatt hjärta, för då har jag ju i alla fall inte sträckt kopplet och det är ju det som är mitt mål just nu.
När vi tittade på filmen, så såg jag att jag klarade det ganska bra (förutom ett par tillfällen), trots att Janne varken hade godis eller pengar i fickan (klickern hade jag för säkerhets skull gömt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar