tisdag 18 oktober 2011

När Kenzo blev Svensk Utställningschampion köpte vi ett halsband med nitar på åt honom, för det hade jag lovat honom (skrattar). Nu tänkte jag att jag skulle sy ett halsband åt Zenna, med lite strass på, istället för nitar, för hon är ju tjej. Efter lite klurande och lite tittande i mina lådor med sparade spännen och band, så är jag på god väg att få ihop det.
Nu ska jag sy på strassen, sen ska den biten fästas på själva halsbandet. Vi får se om några dagar om det blir bra eller inte.

3 kommentarer:

  1. Kul :) Det kommer helt säkert bli jättefint!
    / Carina

    SvaraRadera
  2. Hej jag håller med föregående skrivare
    för du är ju så duktig på att sy
    Vi fick ju ett halsband till Athos som var JÄTTEFINT , och gjort av dig ,vid hemresan för 3 ½ år sedan. Ja , tänk tiden går Kram I-M

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att det blir bra. Ja, det var hemskt vad tiden går. Kul att ni tyckte om halsbandet.

    SvaraRadera