tisdag 11 oktober 2011

I går eftermiddag grävde någon av en kabel i Gislaved, så telefonväxeln på jobbet fungerade inte och hemma fungerade varken mobiler eller datanätet. Köks-TV:n fungerade, men det var nog det enda. Det kändes konstigt. Där ser man vad känsligt det är. Den trådlösa datorn fungerade till och från, så Janne frågade om jag ville skriva i bloggen därifrån. Till och från... nej tack!
Vi tar små stunder, jag och hundarna och tränar lite detaljer emellanåt. Idag var det fortfarande ljust när jag kom hem, så då fick det bli en liten stund ute i Rallybanan. Det går väl två steg fram och ett bak, kan man väl säga. Alltså går det sakta åt rätt håll. Det är ju det där med att följa min hand och sätta sig framför mig... Tysksvängen fixar alla tre i ett huj nu, hoppas bara att de gör det när det blir tävling också. Nu håller vi på att träna på att göra en snygg snäv cirkel åt vänster. Det bästa med det här är ju att man kan träna vilket moment som helst inomhus, för det kräver ju inte mycket plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar