tisdag 6 september 2011

Vi tränade lite idag. Kenzo sprang villigt in i rutan. Det är bara det att han gärna ställer sig för nära linjen, så när han lägger sig får han tassarna utanför.  Vi får träna vidare.
Zenna skulle jag ju träna på fjärren med, men det blev fria följet istället, för hon gjorde det inte så vidare sist. Idag gick det betydligt bättre.
Jag såg inte att Janne hade kameran med sig.


När jag bytte hund passade Janne på att ta en bild på oss när vi är på väg till planen. Trots att jag springer så är Pepsi redan nere på planen, när jag bara har hunnit ta några steg.
Janne gjorde ett fotomontage på inkallningen av Pepsi. Bild 1 är uppe till vänster, 2 uppe till höger, 3 nere till vänster, 4 nere till höger och 5 i mitten. Det är full fart från början till slut.
Även hennes fria följ gick bättre idag. Det ska ju egentligen vara med koppel, men jag iddes inte hämta det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar