tisdag 23 augusti 2011

Vi tränade lite idag också.
Här är det fart och fläkt. Hoppa är skojigt, han är på väg att hämta apporten. Jag kastade den medvetet väldigt snett, för att han ska lära sig att hoppa även om den hamnar väldigt fel.

Här har vi börjat att lära in "konen" på ett nytt sätt. Jag vill ha att han frivilligt ställer sig bakom konen, och det gör han här. Från början stod jag precis framför konen, men redan efter några minuter kunde jag backa en halvmeter. Här backar han frivilligt för att få mig att "klicka" (med klickern).
Här är det ett par vovvar som väntar på att få träna. Denna gången stod Pepsi fint och väntade tillsammans med Zenna.

När vi höll på och tränade kom Lillemor med barnen. Alvin, 1år och 5 månader, vet var man fyller i bensin i gräsklipparen, och brummade gjorde han. Ja se killar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar