lördag 30 juli 2011

Janne hade lovat kaffe på sängen. Jag vaknade och hörde att han sov, Pepsi vaknade och jag fick hyscha på henne. Vi väntade och vi väntade, till slut tänkte jag att jag får nog gå upp själv och koka kaffet. Pepsi läste nog mina tankar, för hon hoppade resolut upp i Jannes säng och väckte honom. Tack för det Pepsi! Jag fick kaffe på sängen till slut.
Annars har dagen gått i slapphetens tecken. Vi har superfint väder, kl 9.00 var det redan 21 grader varmt.
 Jag gick en promenad med hundarna mitt på dagen och efter det såg det ut så här:

En trött Kenzo

En ännu tröttare Zenna

Pepsi valde att lägga sig inne i husvagnen

Hemma tycker Semla att det är jätteskojigt att ha hela Björkliden att patrullera på.
Duktiga Semla!

3 kommentarer:

  1. Härligt! Skönt att bara kunna släppa :)

    SvaraRadera
  2. Slappa, ska det vara...

    SvaraRadera
  3. Hela HELA gården var det häromkvällen.
    Smitare där, men kul hade hon!
    Kanske skulle fundera på att sätta stängsel runt precis ALLT vi äger och ha färister över vägen.
    Trädgårdarna är ju redan inhägnade, så sen kan man släppa alla djur lösa ;)

    SvaraRadera